czwartek, 14 kwietnia 2022




ZBIÓRKA O GODZINIE 7.30

Gdynia-Karlskrona
Metody płatności na promie:
Na statkach przyjmowane są płatności kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro. W wybranych punktach przyjmujemy również płatności gotówką w walutach: PLN, SEK, NOK i EUR.

Odprawa pasażerów pieszych:
Odprawa odbywa się w budynku terminalu na parterze. Przed odprawą prosimy o odbiór kart pokładowych w samoobsługowych kioskach check-in lub w kasach terminalu.


Prosimy o udostępnienie kabin w celu sprzątania na 1,5 godz. przed dopłynięciem do portu. 

Uwaga! Na pokładzie promów telefony komórkowe, tablety oraz podobne urządzenia mogą łączyć się automatycznie z komórkową siecią satelitarną. Aby uniknąć wysokich opłat, należy wyłączyć roaming danych.

Do przekroczenia granicy niezbędne jest posiadanie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Dzieci muszą posiadać własny paszport lub dowód osobisty.



Karlskrona-Gdynia
Metody płatności na promie:
Na statkach przyjmowane są płatności kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro. W wybranych punktach przyjmujemy również płatności gotówką w walutach: PLN, SEK, NOK i EUR.

Odprawa pasażerów pieszych:
Odprawa odbywa się w budynku terminalu na piętrze. Przed odprawą prosimy o odbiór kart pokładowych w samoobsługowych kioskach check-in lub w kasach terminalu.


Odprawa pasażerska - ważna informacja

Proszę zgłosić się do odprawy najpóźniej 60 minut przed wypłynięciem. Ważny paszport lub dowód osobisty jest konieczny do dokonania odprawy.

23 komentarze:

  1. Zapoznałem się i przekazałem Jakub Peplińśki

    OdpowiedzUsuń
  2. zapoznałem się i przekazałem

    JeremiRutkowski

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałem się i przekazałem
    Szczepański Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałem się i przekazałem
    Oliwier Lawrenc

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapoznałem się i przekazałem.
    Tomasz Szumski

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałem się
    Dominik Urbański

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapoznałem się i przekazałem
    Jakub Paradowski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznałem się i przekazałem. Bartosz Słobodziński

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapoznałem się i przekazałem
    Michał Hoppa

    OdpowiedzUsuń
  11. Vitalii: zapoznałem się i przekazałem

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapoznałem się i przekazałem
    Tomasz Kreft

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałem się i przekazałem
    Sebastian Friedrich

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapoznałem się i przekazałem
    Mateusz Kreft

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam się
    Magdalena Czajka

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapoznałam się - oczywiście
    Magdalena Czajka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapoznałem się i przekazałem
    Dawid Bomba

    OdpowiedzUsuń